قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

نظری عزیز پیاده روی دانشجویان دختر خاتمه یافت

میخواهم شخصا به عنوان یک شهروند مقیم بامیان و پذیرفتن بامیان به عنوان یک فرهنگ وتاریخ بامیانی از عموم دوستان اصحاب رسانه های که در این سرزمین علم وفرهنگ فعالیت مینمایند ونوشته های خوبی دارند وبه بسیاری نواقص اشارات بسیار خوب دارند تشکری کنم 

دیروز نوشته ای را در وبلاگ دوست بسیار خوب وپر تلاشم آقای نظری مطالعه کردم من را واداشت تا پی موضوع روم وعلت را دریابم . خوشبختانه موضوع بسیار جدی از ضعف مدیریت نبوده ولی خود شما هم میدانید که در دانشگاه های دولتی - دانشگاه مسئولیت نقل وانتقال دانشجویان را از خوابگاه ویا خانه ای شان در محل تدریسی دانشگاه ندارد این یک نوع کمک وهمکاری است که در بامیان صورت می گیرد ( این موضوع را کچ نبرید منت نیست واقعیت است) ملی بس که در اختیار خواهران مان قرار گرفته کمی مشکلات تخنیکی پیدا نموده بود که با دست بکار شدن مسئولین از همان لحظه دیروز بعد از ظهر خاتمه یافت وامروز قادر به حمل ونقل دانشجویان میباشد ومن خود هنگام رفتن به دفتر شاهد این موضوع بودم. 

بناْ میخواهم روی این قسمت از نوشته استاد نظری مکثی داشته باشتم

مکثی داشته باشم (مدیریت درست اینکه در چنین مواقعی که موتر خراب می شود، جایگزین آن مهیا باشد، یا موتر کرایه کنند، حتی یک روز نباید این دختران پیاده بروند.

روزانه ده کیلومتر پیاده روی با دهان روزه، در گرمای تابستان، سر ظهر با باری سنگین مصداق خشونت و شکنجه است!) 
میخواهم دوباره روی نوشته ای فوقم تاکید کنم که عزیزان خود بهتر میدانند اگر در دانشگاه های دولتی تحصیل کرده ویا تجربه ای داشت باشند در برنامه اصلی شان انتقال دانشجویان نیست وشما خود بهتر وعالمانه تر میدانید که تمامی مصارف دولت بر اساس تخصیص است که باید در همان مصرف شود . 
این موضوع یک استثنا در بامیان که خوشبختانه با ابتکار مسئولین دانشگاه صورت گرفته است وفکر نمیکنم مصداق های خشونت به هر چیزی اطلاق شود واگر این موضوع درست یاشد باید اعمال کنندگان خشونت شناسایی و مجازات گردند وگرنه خوب است این قسمت از نوشته تصحیح گردد. 
باز هم میخواهم از همه دوستان تشکری کنم که به نوبه خود به مشکلات شهروندان توجه دارند.
نظرات 2 + ارسال نظر
وبلاگ حامیان سید حسین انوری چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://mardanevar.blogfa.com/

سلام بر شما وبلاگ نویس وطندار

زواری چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ق.ظ http://www.mohamad52.persianblog.ir

سلام جناب تابان. از نوشته تان چنین فهمیدم که گویا در دانشگاه بامیان مسئولیتی دارید. خدا را شکر می کنم که مسئولی در میان مسئولان افغانستان پیدا شده که به صورت عملی به نگرانی ژورنالیستان و اهل فکر خیرخواه جواب می دهد. البته وبلاگ نویس بودن جناب شما هم در این امر موثر است. موفق باشید و مبتکر انشالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد