قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

نتایج نهایی انتخابات پارلمانی کشور

برای اینکه بتوانید نتایج نهایی ولایات را مشاهده نماید لطفاْ بالای  نوشته هر ولایت کلیلک نماید برای اینکه آرای اضافه تر از ولایات آتی را مشهاهده نماید روی نوشته افغانستان عزیز کلیک نماید. 

۱- ولایت بامیان 

۲- ولایت کابل 

۳- ولایت غزنی 

۴- ولایت دایکندی 

۵- ولایت غور 

۶- ولایت هرات 

۷- ولایت هلمند 

۸- ولایت بلخ 

۹-ولایت سرپل 

۱۰ ولایت میدان وردک  

۱۱- افغانستان عزیز 

  دوستان عزیز امیدوارم بتوانید از این وبلاگ استفاده گرده بتوانید 

برای همه افراد که موفق شده اند تبریک میگویم 

با احترام  

بسم الله تابان  

۲۸ میزان ۱۳۸۹

سومین جلسه گروپ کاری کنفرانس انکشافی ولایت بامیان برگزار گردید

این جلسه که  سومین جلسه انکشافی  ولایت بامیان میباشد ، با حضور تعدادی از معینان  وزارت خانه ها ، سفرای تعدادی از کشورها ، اعضای پارلمان ، مسئولین تعدادی از موسسات ملی وبین المللی  و مسئولین ولایتی به ابتکار اداره محلی در این ولایت برگزار گردید.

داکتر حبیبه سرابی والی بامیان که در ختم این جلسه با رسانه ها صحبت می نمود گفت : ما نهایت سعی میکنیم تا بتوانیم از طریق برگزاری چنین برنامه ها توجه موسسات کمک کننده را برای عمران هرچه بیشتر ولایت بامیان جلب نمایم.

وی افزود : خوشبختانه این سومین جلسه انکشافی است که با  اشتراک گسترده مسئولین  دولتی وغیر دولتی برگزار میگردد.

غلام علی راسخ معین وزارت ترانسپورت وهوانوردی در خصوص این جلسه گفت : این یک ابتکار است ، ما میتوانیم با سایر مسئولین از نزدیک تصامیم خوبتر در مورد بازسازی هرچه بیشتر ولایات اتخاذ نمایم.

در اخیر این جلسه مسئولین وزارت خانه ها و موسسات بین المللی وهمچنان سفرای اشتراک کننده تعهدات مشخصی را برای بازسازی بامیان اعلام داشتند.

در همین حال فکوری بهشتی وکیل مردم بامیان در مجلس نمایندگان از عدم اجرا تعهدات وزارت خانه که در دومین جلسه انکشافی بامیان در سال گذشته اعلام شده رضایت نداشته افزود : باید هرآنچه در این مجالس اعلام مینمایم برای اجرا آن نیز متعهد باشیم.

یک باب کلینیک صحی جامع در بامیان به بهره برداری سپرده شد.

 با حضور مقامات محلی :

یک باب کلینیک صحی جامع در بامیان به بهره برداری سپرده شد.

امروز شنبه مورخ 24 میزان 1389  کلینیک صحی جامع دره فولادی بامیان که با هزینه مالی کشور سنگاپور اعمار شده بود،  با حضور مقامات محلی ، مسئولین پی آرتی و جمع کثیری از شهروندان بامیان  با قطع نوار به بهره برداری سپرده شد.

 

عکس از عبدالرحمن احمدی

ادامه مطلب ...

نتایج قسمی انتخابات ولسی جرگه کشور در بعضی ولایایت تغیر کرده

شما با کلیک کردم روی نوشته افغانستان میتوانید نقشه کشور را مشاهده نماید که در آن اسامی هر ولایت ذکر شده با کلیک کردن روی ولایت دلخواه تان می توانید نتایج قسمی همان ولایت را مشهده نماید. 

به امید موفقیت افراد شایسته وخدمتگذار 

 

افغانستان عزیز

برگزار کارگاه آموزشی تحت نام دادخواهی از حقوق طفل در بامیان

 

دفتر ساحوی حقوق بشر در ولایت بامیان ، کارگاه آموزشی سه روزه ای را به اشتراک مسئولین دولتی و نهادهای جامعه تحت عنوان " دادخواهی از حقوق اطفال" برگزار نموده بود که روز سه شنبه مورخ 20 میزان پایان یافت.

 

عکس از محمد ظاهر نظری 

ادامه مطلب ...