قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

مادر عزیزم روزت مبارک

امروز ۲۴ جوزا روز مادر است، این روز خجسته را برای تمامی مادران دنیا و مادر عزیزم از صمیم قلب تبریک میگویم.  

مادر عزیزم زیباترین گل‌ها را به تو هدیه می‌کنم و آرزو دارم همانی باشم که  تو می‌خواهی و انتظار داری.   

آبی جان زمان تولدم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کردی، و زمان پرورشم آغوشی گرم که به من آرامش دادی. هنگام بیماری پرستاری بودی که دردم را می‌شناسد و درمانم می‌کند. وقت تعلیم، معلمی آگاه و خستگی‌ناپذیر که مهر ورزیدن و قدرشناسی را به من آموختی. در زمان تصمیم گیری‌ها راهنمایی راه بلد و آگاه که راه را از بیراهه به من نشان دادی. 

چه بگویم که به‌راستی فرشته‌ای و لبریز از عظمت، فداکاری و محبت. می‌بوسمت و می‌ستایمت ای بهترین. 

چگونه می‌توانم سپاس‌گزار این همه زحمت و تلاش بدون پاداش و بی ‌وقفه باشم ای بانوی خوبی‌ها. 

این شعر زیبا از فریدون مشیری شاعر معاصر را به همه‌ی مادران عزیز و فرزندانی که دلشان برای مادر می‌تپد تقدیم می‌کنم.

تاج از فرق فلک برداشتن

جاودان آن تاج بر سر داشتن

در بهشت آرزو ره یافتن

هر نفس شهدی به ساغر داشتن

روز در انواع نعمت‌ها و ناز

شب بتی چون ماه در بر داشتن

صبح از بام جهان چون آفتاب

روی گیتی را منور داشتن

شامگه چون ماه رویا آفرین

ناز بر افلاک و اختر داشتن

چون صبا در “مزرع سبز فلک”

بال در بال کبوتر داشتن

حشمت و جاه سلیمان یافتن

شوکت و فر سکندر داشتن

تا ابد در اوج قدرت زیستن

ملک هستی را مسخر داشتن

بر تو ارزانی که ما را خوش‌تر است

لذت یک لحظه مادر داشتن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد