قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

آخرین روزهای کاری ام در بامیان

مدت یکسال و چند ماهی در ولایت بامیان باستان بمنظور خدمت  به مردم انجام وظیفه نمودم، بنا به پایان مدت کاری و ماموریتم در این محل باستانی در آخرین روزهای کاری ام قرار دارم.  

بنا از این طریق از تمامی دوستان و همکاران عزیز ،خصوصاً جلالتماب محترم والی صاحب وسایرن که ذکر اسامی شان سطور وضفحات طولانی را پر خواند نمود، تشکری نموده که من را در انجام امور همکاری و رهنمای نمودند و از آنعده دوستانیکه خدای نخواسته با انجام عملی آزرده شده و یا اینکه کوتاهی از جانب من صورت گرفته معذرت میخواهم هر گز قصد آزرده سازی کسی را نداشتم، شاید آنچه را دوستان توقع داشتند انجام داده نتوانسته باشم ولی برای آنچه مامور شده بودم انجام دادم و در حال پایان یافتن است.

به امید موفقیت هر چه بیشتر آنعده دوستانیکه صادقانه برای این مردم عزتمند و در عین حال محروم کار می نماید .  

نکته: در روز اخیر که آخر این ماه (سرطان1390) خواهد بود با دوستان بامیانی مقیم بامیان از نزدیک خدا حافظی خواهم نمود. 

وعده می سپارم آنچه در بامیان دیدم و شنیدم  بجز از موارد که قانون نشر آنرا منع نموده در این مدت برای تاریخ در قالب یک جزوه به سطور در آورم. 

 با عرض حرمت 

بسم الله تابان

نظرات 5 + ارسال نظر
جاهد بسم الله سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

بسم الله تابان یکی از چهره های فعال حکومتی و مدنی دربامیان بود . جوان پر تلاش و با دانشی است. من گرچند در اواخیر با ایشان از نزدیک اشنا شدم و وی را یک انسان شریف با درایت‌ و باشخصیت عالی یافتم. اقای تابان انچنانیکه معلوم بود تلاش زیادی برای مردم بامیان انجام می داد.
بسم الله تابان بر علاوه دیگر صفات و تعریف که دارد یک افسر جوان با تجریه کار فهم و مسلکی است و قرار گفته خودش که از رشته حقوق هم دارد درجه لیسانس را از یکی از دانشگاهای خصوصی کشور بدست بیاوره.
تابان عزیز امیدوارم هر کجای که هستی صحتمند سرفراز و تابان باشی.

محمدی ورثی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

خدا حافظ. معلوم نیست چه کسی دیگری به جای شما برای خدمت به این مردم عزتمند و در عین حال، نهایت محروم به بامیان آمده است؟

سیدعصمت الله نقوی جاغوری سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://jaghorinaven.blogfa.com

سلام خدمت آقای تابان :
کاری بعدی شمادرکجاوچی خواهدبود

توانا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

اگر از بامیان در جای دیگر رفبته ای امید است که بامیان را فراموش نکنی.

لیاقت علی رفیعی سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

خوشحالم که باز هم بطرف کابل آمدی آرزو میکنم که در هر کجا با شی خدا وند (ج) به همرا تان کمک کند خدا نگهدار تان باشد دوست عزیزم آقای تابان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد