قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

انتقال مسئولیت‌های امنیتی به نیروهای افغان رسما آغاز شد

با حضور مقامات ارشد دولتی در بامیان  امروز ۲۶ سرطان ۱۳۹۰ پروسه انتقال مسئولیت های امنیتی از نیروهای خارجی به نیروهای امنیتی افغان رسما آغاز شد. 

گزارش مفصل این خبر در سایت فارسی بی بی سی    

 

اما به عقیده من اگربه آسیب پذیری های موجود بامیان از هر لحاظ هم از لحاظ انکشافی واز لحاظ امنیتی توجه نشود در دراز مدت این پروسه به چالش مواجه خواهد شد چون بامیان آسیب پذیری های خاص خود را دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://walehe.blogsky.com

سلام آقای تابان به امید آزادی افغانستان از آمریکا و طالبان
میخواستم بگم بیا با هم تبادل لینک کنیم تا بازدید وبلاگامون بیشتر شه چطوره؟
اگه خواستی مشخصاتت رو مثل من برام تو وبلاگم نظر بده.من هم توی هر دو وبلاگم لینکت میکنم .منو با این مشخصات لینک کن
عنوان وبلاگ : داستانهای زیبا-عجایب جهان
آدرس: parsitel2.blogsky.com

عنوان وبلاگ 2:دانشنامه علمی والحه
آدرس:walehe.blogsky.com

بیدار چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://d-bedary.blogfa.com/

کاش با این آسیب پذیری که فرموده اید برای بامیان کمی امکانات وتجهیزات دفاعی و نظامی می دادند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد