قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

450 تن برای زیارت بیت الله شریف از بامیان عازم عربستان خواهند شد

این مطلب را عبدالرحمن رضوانی رئیس ارشاد، حج واوقاف ولایت بامیان ابراز داشته افزود: علاقمندان زیارت بیت الله شریف نسبت به پارسال در این ولایت افزایش یافته ولی متاسفانه سهیمه مربوط ولایت بامیان خیلی کم است. 

                          

 بگفته آقای رضوانی 883 تن از شهروندان در این ولایت بمنظور زیات خانه خدا ثبت نام نموده که بر اساس قرعه که بتاریخ 12 اسد 1390 صورت گرفت، صرف 450 تن میتوانند از این ولایت بنا بر سهمیه تعیین شده وزارت محترم ارشاد،حج واوقاف عازم بیت الله شریف شوند.

این مقام مسئول می افزاید: تمامی برنامه های مقدماتی  که مربوط به ثبت راجستر، قرعه کشی وتسلیمی اسناد تعرفه برای واریز نمودن مبلغ هزینه سفر در بانک اجرا شده وشهروندان در حال حاضر پول که نیاز هزینه های سفر شان اند تحویل بانک مینمایند.

رئیس حج واوقاف ولایت بامیان میگوید : تاریخ دقیق عزیمت این عده از شهروندان به طرف بیت الله شریف از طرف وزارت محترم ارشاد، حج واوقاف طبق پلان بعداً اعلام میگردد.

وی افزود: امسال برای هر 50 نفر زایر بیت الله شریف یک معلم بمنظور راهنمای دقیق شهروندان در نظر گرفته شده است.

اما محمد علی یکی از کسانیکه قرعه بنفع وی بیرون نشده بود میگوید: من خیلی علاقمند رفتن به حج هستم ولی امسال نتوانستم از برکت الهی فیض ببرم.

وی از مقامات دولت مرکزی میخواهد تا در صورت امکان سهمیه حجاج این ولایت را افزایش دهند.

این در حالیست که تعدادی زیادی از شهروندان در کشور برای یافتن یک لقمه نان درمانده وحتی خانواده های هستند که در ایام ماه مبارک رمضان شبها بدون غذا بسر میبرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد