قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

والی بامیان: مورال رزمی نیروهای امنیتی در بامیان بلند است

داکتر حبیبه سرابی والی بامیان که با جمعی از مسئولین امنیتی این ولایت از پوسته های امنیتی و نقاط آسیب پذیر مرزی این ولایت با ولایت بغلان در ولسوالی های کهمرد، سیغان و شبر  وهمچنان بررسی مورال رزمی و تشویق نیروهای امنینی دیدن می نمود گفت: نیروهای امنیتی در بامیان از روحیه بلند رزمی برخوردار بوده و ایمان دارم که مخالفین صلح وآرامش مردم افغانستان هیچ گاهی قادر به راه اندازی برنامه های تخریبی در این ولایت نخواهد بود. 

خانم سرابی می افزاید: این همه نتیجه جانفشانی نیروهای امنیتی و صلح دوستی وهمکاری مردم بامیان وابستگی دارد.

به گفته والی بامیان اگر چند از استقامت های ولایات بغلان، پروان و میدان وردگ طی چندین سال و از استقامت ولایت سمنگان از شمال در اواخر تهدیدات بالقوه دشمن وجود دارد ولی اداره محلی بامیان نیز تدابیر خود را دارد.

والی بامیان تاکید میکند که باید به ازدیاد تشکیل نیروهای امنیتی وبرنامه های زیربنایی انکشافی در این ولایت باید توجه جدی شود وگرنه میتواند آسیب پذیری های این ولایت را بیشتر سازد.

این در حالیست که مسئولین امنیتی در این ولایت از نا امن بودن راه های مواصلاتی این ولایت به مرکز چندین بار در طی چند ماه گذشته نگرانی جدی خویش را ابراز داشته اند.

گفتنی است بامیان یکی از هفت مرکز کشور می باشد که در مرحله آغازین پروسه انتقال مسئولیت های امنیتی، مسئولیت تامین امنیت آن به نیروهای امنیتی افغان سپرده شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حکمت سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

تشکر برادر از نشر این پیام ولی من مطمئینم که هر شخص جای این والی در بامیان می بود با این فرصت های که داشت بامیان را عروس شهر های افغانستان می دانست ولی ما امروز پسمانده ترین ولایت در افغانستانیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد