قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

سلام استاد پیام عزیز

سلام ودورد استاد پیام بزرگوار امیدوارم خوش وسر حال باشی راستی چی خبرا دوستان همه خوبند راستی استاد عزیز

در این روز ها بسیار دلم گرفته است هوای این شهر جالب نیست به اندازه ۰٪ بامیان عزیز نمی رسد خوش بحال شما که دارید از هوای انجا استفاده میکنید دلم برای بامیان تنگ شده میخواهم بیایم ولی زمان برگشتم تکمیل نشده بخیر می ایم هوا بسیار گرن وآزار دهنده در وبلاگت نوشته زیبایت را خواندم خوش شدم بخیر برگشتی  .

به امید دیدار  

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پیام یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://payam81.persianblog.ir

سلام و احترام! بخشش که از سر گرفتاری زیاد همین عصر یادداشت شما را دیدم متشکرم از این که یادی از من کردید. بله از سفر برگشتم و دارم روی پیام بامیان کار می کنم. بخیر هر چه زودتر بیایی من هم دلم برایت تنگ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد