قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

نماز جمعه امروز مورخ ۸ اسد بوی دیگری داشت

در خانه بودم داشتم به تلویزیون تگاه می کردم تلویزیون های این شهر برنامه های خاصی نداشت من چون علاقمند سریال ۲۴ که از طلوع نشر میشود هستم آنرا میدیدم او هم تمام شد .  ریموت را گرفتم چینال پالی را شروع کردم همه برنامه های بود که به تاب دل من نبود

به شبکه تلویزیونی تگاه رسیدم که مربوط استاد محمد کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان ومعاون رئیس جمهور میشود شما خود میدانید صرورت نیست دیگر بگویم یک شبکه خوب است . 

بهر صورت دیدم سخنرانی استاد محترم خلیلی بود اول فکر کردم از سابقایش باشد ولی متوجه شدم در گوشه تلویزیون نوشته شده بود زنده علاقمند شدم بیبنیم استاد محترم صحبت های خوبی داشت همه مردم را به وحدت وهمدلی دعوت کرد در مورد انتخابات از مردم خواست به افراد لایق رای بدهد واز همین قبیل گپای خوب. 

در مراسمهای این چنینی خود تان میدانید که نعره تکبیر زیاد گفته میشود بعد از یک نعره تکبیر گفتن وختم ان صحبت استاد محترم تغیر کرد ویک مرتبه ای غیبت استاد محقق را شروع کرد وموضیع گیری هایش را بیجا وخلاف خواست مردم دانست وگفت : (مشروعیت ویا عدم مشروعیت نظام بازیچه اطفال نیست که هر کس از آن استفاده کند). 

برایم بسیار جالب بود که استاد محترم قبل از نعره تکبیر همه را به وحدت همدلی دعوت میکرد و وکلا را متهم به عدم تعهد در برار ارمانهای مردم میدانست وگفت : همین وکلای ما بجای اینکه یک تیم باشند در فکر حذف یک دیگر اند) . اینک خودش  برای حذف استاد محقق حرف میزند  

بیاید یک دل ویکجان برای رشد محیط خودکار کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد