قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

برای نیروهای کمک به امنیت نیوزلند مقیم بامیان از صمیم قلب تسلیت میگویم

دشمنان صلح وآرامش مردم افغانستان با الهام از باداران مذدور خود با حمله ناجوانمردانه خویش یک از سربازان متعهد ودلسوز نیروهایی کمک به امنیت کشور دوست نیوزلند را با انفجار ماین کتار جاده ای خود کشته ودوتن به شمول یه ترجمان افغان شانرا مجروح نموده است. شنیدن این خبر برایم بسیار غیر قابل تحمل بود .

نیروهای نیوزلندی دوستان خوبی برای مردم عزتمند بامیان اند آنان شبا روزی در خدمت مردم بوده وبا جانسپاری خود این موضوع را ثابت نمودند.

مردم شریف وعزتمند بامیان شما خود میدانید که مخالفین امن ونظم عامه تحمل این افتخار که نصیب شما است که همانا امنیت میباشد را ندارند ومیخواهند از هر وسیله ای استفاده کرده این تعمت را از شما بگیرید بنا هوشیاری ودراید شما مردم یگانه راه مبارزه جدی با این پدیده است نگذارید بامیان نیز جولانگاه تروریزم بین المللی باشد .

این افراد طوریکه دیده میشود از احساسات پاک مردم عزیز وصلح دوست کهمرد استفاده نماید من مطمعین هستیم که مردم عزیز کهمرد علما غیور آن ولسوالی بعد از این هیچ گاهی اجازه دست اندازی افراد نابکار را در محدوده زندگی شان برای نا امن ساختن آنجا نخواهد دارد.

نیروهای امنیتی کشور دوست نیوزلند نیز برای اینکه ما وشما با آبرو در سایه صلح زندگی نمایم از فاصله های دور - بدون اینکه در فکر فرزند وخانواده خود باشند امده اند پس برماست تا آنان را همکاری نموده و به چند تن از ارازیل واوباشان که فریب دشمنان مردم افغانستان را خورده اجازه حتی چپ نگاه کردن را ندهیم چی رسد بر اینکه بالای آنان کسی یا کسای حمله وحضیانه تروریستی را آنجام دهند.

دراینجا لازم میدانم از جهادت ودلیری مردم کهمرد در زمان جهاد علیه اشغالگران روسی ودوران مقاومت برعلیه تروریزم بین المللی یاد نمیام که چگونه در کنار سایر برادران خود ایستاد واز جان خود برای این وطن مایه نهادند تا امروز همه در امنیت زندگی نمایم پس امروز هم باید در این راستا همکاری جدی نمایند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد