قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

افتتاح شش شهرک معلمین در بامیان

امروز چهار شنبه مورخ 10 سنبله 1389 با حضور سلطان حسین حصاری سرپرست وزارت انکشاف شهر ، داکتر حبیبه سرابی والی بامیان وسایر مقامات محلی سند شش شهرک معلمین در سطح ولایت بامیان به مسئولین معارف این ولایت سپرده شد.

در مراسم که امروز برگزار گردیده کار خط اندازی یک شهرک برای معلمین در مرکز بامیان آغاز گردید.

سلطان حسین حصاری سرپرست وزارت انکشاف شهری در این مورد گفت: امروز ما برنامه خط اندازی شهرک معلمین در مرکز بامیان را آغازنمودیم وسند پنچ شهرک دیگر برای معلمین که در سراسر این ولایت اعمار خواهد شد را نیز به مقامات این ولایت تسلیم خواهیم نمود.

داکتر حبیبه سرابی والی بامیان در خصوص این پروژه گفت : بر اساس تصمیم مقامات محترم صالحه برنامه ای اعمار شهرک ها برای معلمین در ولایت بامیان سر امروز رسماً آغاز گردید که با خط اندازی وتنظیم برنامه نقشه در روی زمین توزیع آن شروع خواهد شد.

وی افزود: بسیار خوشحال خواهیم بود اگر بتوانیم برای آموزگاران عزیز که با تحمل همه ای مشکلات در خدمت فرزندان کشور اند برنامه بهتر از این به پاس خدمات شان داشته باشیم.

معلم محمد رضا ادا رئیس معارف ولایت بامیان به رسانه ها گفت : شهرک حاضر در مساحت 100 جریب بوده که شامل 120 نمره رهایشی ومراکز خدمات عامه نیز میباشد برای معلمین مرکز بامیان در نظر گرفته شده وبعد از عید رمضان توزیع آن رسما آغاز خواهد شد.

محمد علی یک تن که به وظیفه معلمی در بامیان مصروف خدمت است بعد از شندین این خبر که گویا شهرکی برای معلمین در نظر گرفته شده وبعد از عید برای شان توزیع خواهد شد گفت : بسیار خوش هستم که امروز دولت افغانستان در فکر معلمین شده وبرای شان محل رهایش میسازد ما از دولت تشکری مینمایم.

این در حالیست که معلمین از کمبود معاش در این ولایت شاکی بوده ومردم از عدم موجودیت معلمین مسلکی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد