قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

برگزار کارگاه آموزشی تحت نام دادخواهی از حقوق طفل در بامیان

 

دفتر ساحوی حقوق بشر در ولایت بامیان ، کارگاه آموزشی سه روزه ای را به اشتراک مسئولین دولتی و نهادهای جامعه تحت عنوان " دادخواهی از حقوق اطفال" برگزار نموده بود که روز سه شنبه مورخ 20 میزان پایان یافت.

 

عکس از محمد ظاهر نظری 

انجنیر قربانعلی رسولی رئیس اجرائیه ولایت بامیان در آغاز این کارگاه آموزشی گفت : برنامه دادخواهی برای اطفال یک موضوع بسیار مهم بوده واداره محلی بامیان از همچموبرنامه ها حمایت می نماید.

حیات الله حیات مسئول نظارت وسرپرست دفتر ساحوی کمیسیون مستقل حقوق بشر در بامیان که در آغاز این برنامه صحبت نمود گفت : هدف از راه اندازی این برنامه ایجاد شبکه بین نهاد های مدنی وحکومت برای زدودن مشکلات اطفال وحمایت از حقوق آنان است.

وی افزود : خوشبختانه در بامیان اداره محلی حامی قوی ارزش های حقوق  بشری میباشد وما امیدواریم تا ارزش های حقوق بشری در افغانستان نهادینه شود.

در این کارگاه به تعداد 25 نفر از نهاد های مختلف شرکت نموده بود یکتن از  اشتراک کنندگان این برنامه در خصوص این کارگاه گفت : برنامه بسیار خوبی بود ما آموخیتم که باید چگونه در موارد مشخص برنامه داد خواهی را راه اندازی نمایم.

در اخیر این برنامه به تعداد هشت تن بطور داو طالبانه بنا طرح برگزار کنندگان حاضر شدند تا با همکاری کمیسیون مستقل حقوق بشر برنامه دادخواهی را بطور همه جانبه در این ولایت در مورد حقوق طفل راه اندازی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد