قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

سومین جلسه گروپ کاری کنفرانس انکشافی ولایت بامیان برگزار گردید

این جلسه که  سومین جلسه انکشافی  ولایت بامیان میباشد ، با حضور تعدادی از معینان  وزارت خانه ها ، سفرای تعدادی از کشورها ، اعضای پارلمان ، مسئولین تعدادی از موسسات ملی وبین المللی  و مسئولین ولایتی به ابتکار اداره محلی در این ولایت برگزار گردید.

داکتر حبیبه سرابی والی بامیان که در ختم این جلسه با رسانه ها صحبت می نمود گفت : ما نهایت سعی میکنیم تا بتوانیم از طریق برگزاری چنین برنامه ها توجه موسسات کمک کننده را برای عمران هرچه بیشتر ولایت بامیان جلب نمایم.

وی افزود : خوشبختانه این سومین جلسه انکشافی است که با  اشتراک گسترده مسئولین  دولتی وغیر دولتی برگزار میگردد.

غلام علی راسخ معین وزارت ترانسپورت وهوانوردی در خصوص این جلسه گفت : این یک ابتکار است ، ما میتوانیم با سایر مسئولین از نزدیک تصامیم خوبتر در مورد بازسازی هرچه بیشتر ولایات اتخاذ نمایم.

در اخیر این جلسه مسئولین وزارت خانه ها و موسسات بین المللی وهمچنان سفرای اشتراک کننده تعهدات مشخصی را برای بازسازی بامیان اعلام داشتند.

در همین حال فکوری بهشتی وکیل مردم بامیان در مجلس نمایندگان از عدم اجرا تعهدات وزارت خانه که در دومین جلسه انکشافی بامیان در سال گذشته اعلام شده رضایت نداشته افزود : باید هرآنچه در این مجالس اعلام مینمایم برای اجرا آن نیز متعهد باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد