قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

قاصدی از بامیان

در این صفحه شما فقط دیدگاه ها ونظرات شخصی خودم را میخوانید

لطفاْ خنده ای نماید که حلال باشد

برایم جالب بود دیروز یکی از برنامه های تلویزیون فارسی بی بی سی را میدیدم  ، از این برنامه نشر شد که آقای قرائتی مدرس مسائیل دینی یکی از برنامه های تلویزیونی ایران از شهرداری تهران خواسته تا طرح برای خنده حلال در نظر گرفته وبعد از تائید کارشناسان عملی گردد.

شرایط:

1- مطلب را که باعث خنده میشود باید اسلامی باشد.

2- توسط یک مسلمان وعالم تحریر شده باشد.

سومی وچهارمی هم داشت دقیق یادم نمانده .

نفس موضوع برایم جالب است که تعدادی متاسفانه به نام دین مقدس اسلام هر چیزی که دلشان خواست برای مردم امر و نهی میکند. شما فکر کنید مردم ایران بعد از انقلاب اسلامی که منجبر به دگرگونی در جهان گردید وهمه میداند که آنرا امام بزرگوار خمینی (ره) راه اندازی وبه پیروزی رساند ویا حد اقل سعی این بزرگ مرد تاریخ معاصر اسلام بود . وی میخواست یکه جامعه سالم واسلامی بوجود بیاید ولی اینرا نمی خواست که باید حتی مرز خوشی وغم مردم را نیز تعدادی بنام دین تعیین نماید.

برایم خیلی جالب است چرا اینقدر تعدادی آخند نماها از وضعیت که مردم بیچاره دارند و حرف زدن مردم  در مقابل شان گناه است سو استفاده می نمایند. وهز آنچه دلشان خواست میگویند وعملی میکنند این خود دگر گونی وضعیف ساختن اسلام است نه تقویه آن.

خداوند (ج) به آبروی پیامبر اعظم اسلام رو این چنین افراد را سیاه وعذاب جنهم را نصیب شان گرداند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد باقراندیشمند پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام آقای تابان
راستی در این اواخرخیلی نگران بامیان، آینده ومردم آن به نظرمی رسید که این احساس جدید شما برایم قابل قدر است وخداکند مشوره های شما کارگر بیفتد.
در مورد خروج نیروهای خارجی از بامیان من به این باورهستم که بامیان کمتر از دیگر ولایات کشور متاثر میشود زیرا صلح وثبات بامیان مدیون مردم بامیان است ؛ نیز حضور این نیروها کدام مفدیت ومثمریت جدی در گذشته نداشته است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد